Microsoft Excel Sayfa Koruması Kaldırma ve Şifre Kırma Yöntemi (%100 Çalışan Yöntem)



Bazı excel dökümanlarda gerek kaynak kodlarını korumak, gerekse özel verileri gizlemek için şifreleme yapılır.

Bu yöntemi ben dahi defalarca kullanmışımdır, peki bu şifreleri kırıp gizli verilere nasıl ulaşıcaz ? ( pek işime gelmiyor yazmak fakat paylaştıkça bilgi çoğalır mantığı :) )

Hadi gelin sınırları kaldıralım :)


excel sayfasında araçlar , Makro,Visual Basic Düzenleyicisine gir , insert menüsünden, module seçeneği seç oraya aşağıdaki kodları yaz ve makroyu çalıştır(play işaretine bas) o sana sayfanın korumasını kaldıracak

EN KISA YOL İSE : Excel açıkken Alt+F11 e basın  sonra gelen ekrandan Yeni diyin ve kodu yapıştırın ve işlem tamam... excel şifresiz olarak karşınızda...

RESİMLİ ANLATIM BU KODDAN SONRADIR.

Sub SifreAc()
Dim l As Integer, m As Integer, n As Integer
Dim i1 As Integer, i2 As Integer, i3 As Integer
Dim i4 As Integer, i5 As Integer, i6 As Integer
For i = 65 To 66
For j = 65 To 66
For k = 65 To 66
For l = 65 To 66
For m = 65 To 66
For i1 = 65 To 66
For i2 = 65 To 66
For i3 = 65 To 66
For i4 = 65 To 66
For i5 = 65 To 66
For i6 = 65 To 66
For n = 32 To 126
ActiveSheet.Unprotect Chr(i) & Chr(j) & Chr(k) & _
Chr(l) & Chr(m) & Chr(i1) & Chr(i2) & Chr(i3) _
& Chr(i4) & Chr(i5) & Chr(i6) & Chr(n)
If ActiveSheet.ProtectContents = False Then
MsgBox "One usable password is " & Chr(i) & Chr(j) _
& Chr(k) & Chr(l) & Chr(m) & Chr(i1) & Chr(i2) _
& Chr(i3) & Chr(i4) & Chr(i5) & Chr(i6) & Chr(n)
Exit Sub
End If
Next
Next
Next
Next
Next
Next
Next
Next
Next
Next
Next
Next
End Sub

Excel Sayfa Koruması Kaldırma

Excel Sayfa Koruması Kaldırma

Excel Sayfa Koruması Kaldırma

Excel Sayfa Koruması Kaldırma

Excel Sayfa Koruması Kaldırma

Excel Sayfa Koruması Kaldırma

Excel Sayfa Koruması Kaldırma


Yorumlar

  1. süper bir şekilde çalıştı çok teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  2. rica ederim amacım bu, insanlara yardımcı olmak

    YanıtlaSil
  3. ya ben nıye yapamıyorummmm

    YanıtlaSil
  4. volkan.6651@gmail.com lutfen bırısı yardımcı olabılırmı

    YanıtlaSil
  5. Süperrr süperr teşekkür ederimm :D

    YanıtlaSil
  6. MERAHABA YENİ MODULMU OLUSTURACAGIZ TAM ANLIYAMADIM YENİ DERKEN BULAMADIM

    YanıtlaSil
  7. alt+f11 e bastığınızda ekran gelecek yeni diceksiniz. oraya kodları yapıştırıp çalıştırın sadece bu kadar...

    YanıtlaSil
  8. merhaba excel sayfası tamamen korumalı açamıyorum yardımcı olurmusun

    YanıtlaSil
  9. Öncelikle düzenleme izniniz olmalı. Sonrasında herhangi bir hücrede iken Ctrl+A yapın sağ tıklayıp göster diyin. sonra işlemleri yapın çok basit aslında alt+f11 yeni kopyala yapıştır diyceksiniz o kadar..

    YanıtlaSil
  10. iyi günler. office 2007 de dediğinizi yaptım makroyu etkinleştirdim ama yinede açtığımda benden şifre istiyor.... neden olabilir ? yardımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  11. Makro çalışıyorsa ekrana pencere çıkıyor ve tamam dediğinizde zaten şifresi açılmış oluyor. Siz olduğu gibi kopyalayın makroyu ve düzenlemeyi etkinleştir diyin eğer açılışıta sorarsa...

    YanıtlaSil
  12. cevdet meriç15 Ekim 2015 12:05

    Merhaba, Benim kitaptaki koruma şifresini nasıl kaldırabilirim?

    YanıtlaSil
  13. Eğer açılışta şifre varsa farklı program denemeniz lazım buradaki yöntemler olmaz.

    YanıtlaSil
  14. bana yardımcı olur musunuz ? yeni ve sonra kaydet butonu var mı ? Ben göremiyorum sanki.

    YanıtlaSil
  15. Zuhal Aydın18 Mart 2016 17:43

    Merhaba, yardımlarınız için teşekkür ederim. yalnız excel dosyasında bir çok sayfa varsa nasıl yapmamız gerekiyor

    YanıtlaSil
  16. Her sayfa için tek tek açıp yapmanız gerekiyor sanırsam fakat belki de ona bile gerek kalmayabilir deneyin derim olmadı yardımcı olurum.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder